Account Manager
 
Wie ben ik?

Ik ben moeder van 2 heerlijke dochters en woon in Hillegom. Toen mijn meiden klein waren werden ze opgevangen door 2 geweldige gastouders van Kroostopvang; de kleinschaligheid en flexibiliteit plus de warmte en toewijding verkoos ik vele malen boven het grootschalige van kinderdagverblijven. Inmiddels zijn mijn meiden al groter en zelfstandig. In januari 2007 kreeg ik de mogelijkheid om bij Kroostopvang aan de slag te gaan na jaren fulltime bij een accountantskantoor gewerkt te hebben. En tot op heden doe ik dat nog steeds met enorm veel plezier! Wel parttime (24 uur per week, niet op vrijdag).

Wat doe ik?

Samen met mijn collega’s Jolanda en Margriet zorg ik voor het het hele administratieve proces van start tot beëindigen van opvang bij onze gastouders. Wij versturen de offertes, stellen de benodigde contracten op voor ouders en gastouders bij inschrijvingen en koppelingen, maken de maandelijkse facturen en handelen bij einde opvang dit administratief ook af. Ook wijzigingen in de opvang worden door ons administratief verwerkt. Daarnaast staan wij telefonisch iedereen die vragen heeft graag te woord.

Ik werk samen met Nury Huinck (Kroostopvang Groene Rijn), Monique Tekstra, Brenda Dijkhuizen en Fleur Lijftogt (Kroostopvang Amersfoort e.o), Sietske Bunge (Kroostopvang Zeist & De Bilt), Anouk van Schoor ((Kroostopvang regio Rotterdam).

Vragen?

Heb je vragen over jouw kinderopvangtoeslag? Kom je er zelf niet uit met de Belastingdienst? Mail mij jouw verhaal, ik ben ook Toeslagen Dienstverlener binnen Kroostopvang, misschien kan ik je verder op weg helpen.

Aanwezig:
  • Maandag tot 14.30
  • Dinsdag tot 14.30
  • Woensdag tot 14.30
  • Donderdag tot 14.30